16 december 2011

Julklapparna Klara

Nu e det jul igen i både slott och koja.....
Jag har alla mina julklappar klara och inslagna, så skönt. Jag köper ifs inte så mycket men skönt ändå. Det är så skönt och kul när man vet vad man ska ge och man hittar det ;-)
I år har jag köpt till...........nä du det kan jag ju inte skriva här nu, det är ju 8 dagar kvar tills alla fina presentpapper ska slitas i småbitar. Är det inte lustigt, man köper askar kartonger dyra fina julpapper och massa rosetter och presentsnören som ska matcha varandra. Och när det så är dax för Julafton slits allt i 1000 småbitar och ingen bryr sig om hur pappret med granar, stjärnor, tomtar, ränder, prickar, snöflingor mm såg ut.

Undrar hur jag ska lyckas få med mig allt på bussen ut till mamma på Vindö på julafton ??? Blev lite mer än vad som var beräknat från början.

Jag kan avslöja 2 julklappar redan nu, dom har jag nämligen köpt till mig själv ;-)) Då vet man ju att man får det man vill ha.
En brun "morfars" kofta från JC, mycket mysig fin stickad chokladbrun med knappar och fickor. Och idag köpte jag en blå dun jacka (på bilden) på Jack & Jones för 899;-.



God Jul


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar