21 november 2011

Jag Heter "Jag Skriver Som Jag Vill" För Att.....

Jag som alltid varit emot nymodigheter, så det är ett under att jag får för mig att skriva en blogg.
Men nu är jag då här.


Om du undrar varför min blogg heter som den gör så är det för att "Jag Skriver Som Jag Vill" och det betyder att det kommer handla om ALLT och att det kommer finnas stavfel, fel meningsuppbyggnader, konstiga ämnen, ej politiskt korrekta påståenden, fjanterier, fel avstavningar av ord mm mm mm


Hoppas någon kommer läsa på min blogg någon gång, det vore ju kul så det inte bara är jag själv som svamlar på som vanligt.


Jag har ju redan fått några "panikattacker" på tekniken när min blogg skulle skapas. Bakgrundsbilden var för stor först, all text på engelska (jag är värdelös på engelska) jag fattar inte vad alla knappar rubriker texter varningar mappar mm är för något, och det kommer komma tusentals fler strulande tekniska saker i mitt blogg liv.


Ska försöka skriva intressanta roliga gripande spännande lärorika irriterande elaka snälla hyllande inlägg.


Mycket nöje.





1 kommentar: